Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Predikce férové ceny podle mikrostruktury orderbooku na sázkových trzích
Smutný, Josef ; Fanta, Nicolas (vedoucí práce) ; Kukačka, Jiří (oponent)
Cílem této práce je co nejpřesnější predikce férové ceny podle mikrostruktury orderbooku na největší světové burze sázek Betfair. Zejména se práce soustředí na analýzu vlivu nepoměrně velkých kotací na férovou cenu trhu. Dále řeší jejich teoretické zpeněžení v praxi v případě tržní neefektivity. Výsledky ukazují, že ze zkoumaných dat jsou obchodované trhy relativně efektivní a faktory, které se dají vyčíst z mikrostruktury orderbooku, v drtivé většině případů nejsou statisticky významné pro predikci férové ceny dané události. Ukazují se ovšem na datech i výjimky, kdy na konkrétních typech trhů jsou tyto kotace statisticky významné a mají očekávaný dopad na predikci modelu ve formě zvýšení pravděpodobnosti u selekce, kterou chtějí zobchodovat. Predikce modelu se tak dá v některých případech použít jako indikátor férové ceny, podle něhož se dá teoreticky ziskově obchodovat na burze Betfair nebo i na jiných platformách za předpokladu, že by nabízely lepší cenu. Klíčová slova Burza sázek, Férová cena, Kotace, Sázkový kurz, Back, Lay, Spread Název práce Predikce férové ceny podle mikrostruktury orderbooku na sázkových trzích
Srovnání modelů pravděpodobností ve fotbalovém sázení
Kožnar, František ; Večeř, Jan (vedoucí práce) ; Hlávka, Zdeněk (oponent)
Cílem práce je porovnat různé statistické modely pro fotbalové kurzy a předpovědět co nejlépe chování týmu na základě historických výkonů. Jsou zde nejméně dvě možnosti, jak odhadovat pravděpodobnost, a to konkrétně Poissonův model a metoda založená na strojovém učení. Myšlenkou je, že historické výkony týmů jsou dobré pro předpověď násle- dujících zápasů. Můžeme tedy vzít všechny zápasy z celé sezóny Bundesligy (306 zápasů) a využít data pro předpověď pravděpodobností pro další sezónu. Výsledné pravděpodob- nosti by měly být porovnány se skutečnými výsledky a určit nejlepší model. 1
Srovnání modelů pravděpodobností ve fotbalovém sázení
Kožnar, František ; Večeř, Jan (vedoucí práce) ; Hlávka, Zdeněk (oponent)
Cílem práce je porovnat různé statistické modely pro fotbalové kurzy a předpovědět co nejlépe chování týmu na základě historických výkonů týmu. Jsou zde nejméně tři možnosti, jak počítat pravděpodobnost, a to nelineární regrese, Poissonova regrese a metoda založená na strojovém učení. Myšlenkou je, že historické výkony týmů jsou dobré pro předpověď pro následující zápasy. Tedy můžeme vzít všechny zápasy v celé sezóně v Anglické Lize mistrů (380 zápasů) a použít data pro předpověď pravděpodobností pro další sezónu. Výsledné pravděpodobnosti by měli být porovnány se skutečnými výsledky a dle toho určíme nejlepší model.
Predikce sázkových kurzů na základě logistické regrese
JANDA, Pavel
Kurzové sázení v mnoha oblastech lidského života se stává velmi populárním. Tato bakalářská práce se zabývá predikcí sázkových kurzů založených na logistické regresi. Tato práce popisuje obecné informace o sázkových kurzech, historii sázek jak v České republice, tak i v zahraničí, formy sázek, kdo je bookmaker a jak jsou sázkové kurzy vytvářeny. K dispozici jsou 3 sady dat. Konkrétně se jedná o výhodu domácího hřiště, předzápasová tabulka a předchozí vzájemné zápasy. Data jsou zpracovány logistickou regresí za účelem predikce sázkových kurzů. Tři výše zmíněné podmínky jsou zahrnuty do programu STATISTICA, který počítá pravděpodobnost každé varianty na základě logistické regrese. Výsledku z programu STATISTICA jsou následně porovnány s vypsanými kurzy sázkové kanceláře.
Marketingová strategie společnosti Tipsport
Lukáčová, Aneta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Dočekalová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií sázkové kanceláře Tipsport a.s., která je lídrem mezi sázkovými kanceláři v České republice. Cílem práce je analyzovat stávající marketingovou strategii společnosti, zhodnotit její účinnost a navrhnout doporučení na zlepšení stávajících marketingových aktivit na základě vlastního dotazníkového šetření. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingu obecně, marketingu ve službách a strategickém marketingovém řízení, které slouží jako podklad pro praktickou část. Praktická část je věnována společnosti Tipsport a.s., kde je kladen důraz na její marketingový mix, konkurenci a SWOT analýzu. Součástí je vlastní dotazníkové šetření, na jehož základě jsou vypracovány návrhy na zlepšení současné marketingové strategie.
Návrh databáze pro online sázkovou kancelář
Jirásek, Miroslav ; Palovská, Helena (vedoucí práce) ; Joglová, Bianka (oponent)
V této práci jsem se zaměřil na návrh databáze zpravodajského webu, jehož hlavním lákadlem je poskytování bezpeněžních kurzových sázek na lokální zápasy v okrese Rakovník, kde nejlepší tipující jsou odměňováni již věcnými cenami. Cílem práce bylo seznámení s fotbalovým prostředím a vymezení a analyzování požadavků, které jsou potřeba pro chod webu a následná realizace návrhu databáze pomocí konceptuálního a fyzického datového modelu. Vygenerovaná databáze je tak připravena jako podklad pro vznikající konkrétní web. Jelikož jsou některé požadavky úzce specifikované, využití databáze se omezuje na velmi podobné projekty, jako je nenáročné zpravodajství sportovních zápasů s možným tipováním.
Marketing sázkových kanceláří
Kouřil, Jakub ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Krekule, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza služeb sázkových kanceláří z pohledu marketingového mixu. V úvodní teoretické části jsou vysvětleny termíny marketing, marketingový mix, SWOT analýza, marketingový průzkum. Praktická část je poté věnována dvěma největším českým sázkovým kancelářím Tipsport, a.s. a Fortuna sázková kancelář, a.s. Důraz je kladen především na zhodnocení dvou částí marketingové mixu - produkt a cenu, včetně srovnání se zahraniční konkurencí. Následuje SWOT analýza charakterizující současnou situaci na sázkovém trhu. Prostřednictvím průzkumu je zákazníky zhodnoceno vnímání nabízených služeb. V závěrečné části jsou navržena opatření vedoucí ke zlepšení současného stavu.
Strategie podnikatelského subjektu
Janeta, Zdeněk ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce Strategie podnikatelského subjektu je rozdělena do tří částí. První teoretická část je věnována strategickému managementu společně se strategickou analýzou, která je složena z analýzy externí a interní. Druhá část popisuje fungování trhu s kurzovým sázením. Především pak současný charakter českého trhu, jeho vývoj a aktuálně nabízené služby. Poslední část je zaměřena na analýzu strategie společnosti Tipsport. Jsou zde uvedeny základní charakteristiky společnosti a následně jsou zpracovány jednotlivé prvky obchodní strategie. Součástí je SWOT a PEST analýza spolu s marketingovou strategií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.